ŻÓŁTA POCZTA.

ŻÓŁTA   POCZTA.

wtorek, 8 maja 2012

ODPOWIEDZI NA LISTY. ( RESPONSE TO THE LIST).

MAGDA. Witam, od jakiegoś czasu wręcz panicznie boję się szerszeni. Właściwie to żaden nic mi do tej pory nie zrobił. Pierwszy raz widziałam szerszenia w zeszłym roku na Mazurach. jak tylko do mnie podlatywał to kuliłam się i jak najbardziej w amoku zmniejszam powierzchnię swojego ciała. Inni ludzie nawet nie zwracają na tego szerzenia uwagi tylko patrzą na mnie, jak się zachowuję. Oczywiście nie macham rękami ani nic... W każdym razie od zeszłego roku boję się ich coraz bardziej, do tego stopnia, że zamykam okna w domu, bo boję się, że jakiś wpadnie. Nie siadam na tarasie w domu, bo boję się, że jakiś do mnie przyleci.... Więcej w temacie: "ODPOWIEDZI NA LISTY" https://docs.google.com/present/edit?id=0AdNqh5TF9eXQZGN2eDh3NjhfMjA1N2ZjcDhmc2M5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz